Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget HTML #1

מונטנגרו קוטור - 1 : הפליגו לאירופה ועצרו בקוטור, מונטנגרו.

מונטנגרו קוטור - 1 : הפליגו לאירופה ועצרו בקוטור, מונטנגרו.. Cattaro) היא עיירת חוף ב מונטנגרו. העיר קוטור על חוף הים במונטנגרו היא עיר עתיקה, מוקפת חומה וצפופה מאוד. עיירות ימי הביניים השמורות היטב שלהן. הנוף המדהים שנשקף מרצועת החוף של מונטנגרו ומפרץ קוטור אינו הנוף היחיד שמונטנגרו מציעה למטייל. מונטנגרו סגרה את גבולותייה לתיירים בחודש מרץ 2020 לאחר שהתגלה המקרה הראשון של הקורונה במדינה.

עיירות ימי הביניים השמורות היטב שלהן. קוטור מוכרת בגלל החלק העתיק של העיר והמבנים העתיקים הניצבים בו (כנסיות ומצודות), מתקופת ימי הביניים, הכלולים. Бока которска / boka kotorska), הידוע גם כ בוקה , הוא המפרץ המתפתל של הים האדריאטי בדרום מערב מונטנגרו ואזור מונטנגרו מרוכז סביב המפרץ. במדריך הטיולים למונטנגרו ריכזנו רשימה של דברים שאתה צריך לדעת על המדינה, האנשים והתרבות. כך, מעט יותר צפונה, במרחק של כשעה נסיעה אל מרכז מונטנגרו וחבל.

מונטנ×'רו מפרץ קוטור פיור×
מונטנ×'רו מפרץ קוטור פיור×" ים תיכוני Gotravel from www.gotravel.co.il
המבנים הלבנים בעלי הגגות הכתומים. ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לטיווט (tivat). עיירות ימי הביניים השמורות היטב שלהן. פרק לאומי דורמיטור 11 מלונות. מונטנגרו, או בשמה השני צ'רנה גורה, נחשבת בין יודעי דבר לאחת הפנינים היפות באירופה. קווי אולקין, המחברים את מונטנגרו עם איטליה, עוברים מבר, בארי, קוטור ובארינג דרך הכבישים המהירים k ו. אולה קורבנוב | סטודיו קמומיל צילום ואומנות מהטבע העיר קוטור ומפרץ בוקה קוטור זוהי עיר חוף תוססת השוכנת לאורכו של הים האדריאטי וחיים בה כ14 אלף תושבים. מונטנגרו היא גם יעד פופולארי בקרוזים רבים בים התיכון, אז עוצרים בנמל kotor הנחשב לאחד הנמלים היפים באיזור.

מונטנגרו סגרה את גבולותייה לתיירים בחודש מרץ 2020 לאחר שהתגלה המקרה הראשון של הקורונה במדינה.

המבנים הלבנים בעלי הגגות הכתומים. בעיר מתגוררים 13,510 תושבים והיא המרכז הניהולי של עיריית קוטור. לדעת רבים מדובר ביהלום שבכתר של מונטנגרו. Cattaro) היא עיירת חוף ב מונטנגרו. פרק לאומי דורמיטור 11 מלונות. העיירה נבנתה לראשונה בימי הביניים והמבנים, הכנסיות והמצודות שבעיר, נכללים ברשימת אתרי מורשת. מפרץ קוטור (סרבית ו מונטנגרי : עיר חשובה במיוחד להיסטוריה המקומית היא קוטור, אתר מורשת עולמית של אונסקו מאז 1979. לא רק חופים חוליים יש בה במונטנגרו, אלא גם חופים סלעיים, בעיקר בתחומי מפרץ קוטור (boka kotorska), הנכלל ברשימת אתרי המורשת העולמית של אונסקו משנת 1979.מפרץ זה הוא תופעה גיאולוגית נדירה, בקנה מידה ים תיכוני. במדריך הטיולים למונטנגרו ריכזנו רשימה של דברים שאתה צריך לדעת על המדינה, האנשים והתרבות. מונטנגרו היא גם יעד פופולארי בקרוזים רבים בים התיכון, אז עוצרים בנמל kotor הנחשב לאחד הנמלים היפים באיזור. בעקבות כך, התיירות במונטנגרו צנחה בשנת 2020 בכמעט 80%. בחופשה שכםך עם נורוויג'ן קרוז ליין, תוכלו לטייל במבוך של רחובות מרוצפים, עם בתי קפה נעימים ובתי מלאכה, בזמן שאתם מתפעלים מהמבנים הישנים החינניים.

מידע עדכני המציג את המרחק בין יעדים שונים במונטנגרו ואת הזמן המשוער למעבר בינהם. בעקבות כך, התיירות במונטנגרו צנחה בשנת 2020 בכמעט 80%. העיירה נבנתה לראשונה בימי הביניים והמבנים, הכנסיות והמצודות שבעיר, נכללים ברשימת אתרי מורשת. העיר קוטור על חוף הים במונטנגרו היא עיר עתיקה, מוקפת חומה וצפופה מאוד. אולה קורבנוב | סטודיו קמומיל צילום ואומנות מהטבע העיר קוטור ומפרץ בוקה קוטור זוהי עיר חוף תוססת השוכנת לאורכו של הים האדריאטי וחיים בה כ14 אלף תושבים.

מונטנ×'רו 10 סי×'ות מ×
מונטנ×'רו 10 סי×'ות מ×"וע ×›×"אי לכם לפר×'ן לעצמכם ×'חופש×" ×'×" פספורטניוז from passportnews.co.il
מונטנגרו, או בשמה השני צ'רנה גורה, נחשבת בין יודעי דבר לאחת הפנינים היפות באירופה. הפליגו לאירופה ועצרו בקוטור, מונטנגרו. קוטור הוסגרה כמטוהרת גם בהודעה בסוף נובמבר 1943. ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לטיווט (tivat). לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה נמשיך בנסיעה ונעצור לביקור במרינה פורטו טיווט (porto tivat). גלו את מונטנגרו על ידי סיור באזורים המובילים שלה חוף מונטנגרו 264 מלונות. אטרקציות, מזג אוויר, טיול רגלי ועוד העיירה נבנתה לראשונה בימי הביניים והמבנים, הכנסיות והמצודות שבעיר, נכללים ברשימת אתרי מורשת.

Cattaro) היא עיירת חוף ב מונטנגרו.

עיר חשובה במיוחד להיסטוריה המקומית היא קוטור, אתר מורשת עולמית של אונסקו מאז 1979. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה נמשיך בנסיעה ונעצור לביקור במרינה פורטו טיווט (porto tivat). קוטור זו עיירת חוף יפיפייה שמוקפת בהרים מכל צדדיה. ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לטיווט (tivat). לא רק חופים חוליים יש בה במונטנגרו, אלא גם חופים סלעיים, בעיקר בתחומי מפרץ קוטור (boka kotorska), הנכלל ברשימת אתרי המורשת העולמית של אונסקו משנת 1979.מפרץ זה הוא תופעה גיאולוגית נדירה, בקנה מידה ים תיכוני. כך, מעט יותר צפונה, במרחק של כשעה נסיעה אל מרכז מונטנגרו וחבל. קוטור הוסגרה כמטוהרת גם בהודעה בסוף נובמבר 1943. אטרקציות, מזג אוויר, טיול רגלי ועוד מונטנגרו סגרה את גבולותייה לתיירים בחודש מרץ 2020 לאחר שהתגלה המקרה הראשון של הקורונה במדינה. העיר קוטור על חוף הים במונטנגרו היא עיר עתיקה, מוקפת חומה וצפופה מאוד. מידע עדכני המציג את המרחק בין יעדים שונים במונטנגרו ואת הזמן המשוער למעבר בינהם. מונטנגרו כל כך קטנה אבל יש בה הרבה מה לראות, ועוד לא הגענו לאזור הצפון. החופשה הכי מיוחדת שעוד לא יצאתם אליה.

המבנים הלבנים בעלי הגגות הכתומים. הפליגו לאירופה ועצרו בקוטור, מונטנגרו. מונטנגרו כל כך קטנה אבל יש בה הרבה מה לראות, ועוד לא הגענו לאזור הצפון. ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לטיווט (tivat). חומת העיר העתיקה של קוטור.

מונטנ×'רו Archives Jeep Trip
מונטנ×'רו Archives Jeep Trip from jeepandtrip.co.il
מונטנגרו סגרה את גבולותייה לתיירים בחודש מרץ 2020 לאחר שהתגלה המקרה הראשון של הקורונה במדינה. אבל לחופשת הקיץ הישראלית, שבוע בבודווה ואזור מפרץ קוטור יספיק בהחלט, וגם 4 לילות יעשו את העבודה. לא רק חופים חוליים יש בה במונטנגרו, אלא גם חופים סלעיים, בעיקר בתחומי מפרץ קוטור (boka kotorska), הנכלל ברשימת אתרי המורשת העולמית של אונסקו משנת 1979.מפרץ זה הוא תופעה גיאולוגית נדירה, בקנה מידה ים תיכוני. מסיבה זו, החופים שלה אינם חוליים וארוכים כמו חופי. בעקבות כך, התיירות במונטנגרו צנחה בשנת 2020 בכמעט 80%. Црна гора או crna gora, מבוטא צְרְנַה גוֹרַה, להאזנה ( מידע • עזרה), כלומר ההר השחור) היא מדינה קטנה והררית, השוכנת ב דרום אירופה, בחלקו. הפליגו לאירופה ועצרו בקוטור, מונטנגרו. מידע עדכני המציג את המרחק בין יעדים שונים במונטנגרו ואת הזמן המשוער למעבר בינהם.

כך, מעט יותר צפונה, במרחק של כשעה נסיעה אל מרכז מונטנגרו וחבל.

לדעת רבים קוטור היא היהלום שבכתר של מונטנגרו. בעיר מתגוררים 13,510 תושבים והיא המרכז הניהולי של עיריית קוטור. כך, מעט יותר צפונה, במרחק של כשעה נסיעה אל מרכז מונטנגרו וחבל. העיר קוטור על חוף הים במונטנגרו היא עיר עתיקה, מוקפת חומה וצפופה מאוד. ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לטיווט (tivat). עיר חשובה במיוחד להיסטוריה המקומית היא קוטור, אתר מורשת עולמית של אונסקו מאז 1979. גלו את מונטנגרו על ידי סיור באזורים המובילים שלה חוף מונטנגרו 264 מלונות. הנוף המדהים שנשקף מרצועת החוף של מונטנגרו ומפרץ קוטור אינו הנוף היחיד שמונטנגרו מציעה למטייל. מסיבה זו, החופים שלה אינם חוליים וארוכים כמו חופי. מונטנגרו היא גם יעד פופולארי בקרוזים רבים בים התיכון, אז עוצרים בנמל kotor הנחשב לאחד הנמלים היפים באיזור. מונטנגרו כל כך קטנה אבל יש בה הרבה מה לראות, ועוד לא הגענו לאזור הצפון. קוטור מוכרת בגלל החלק העתיק של העיר והמבנים העתיקים הניצבים בו (כנסיות ומצודות), מתקופת ימי הביניים, הכלולים. מידע עדכני המציג את המרחק בין יעדים שונים במונטנגרו ואת הזמן המשוער למעבר בינהם.

אולה קורבנוב | סטודיו קמומיל צילום ואומנות מהטבע העיר קוטור ומפרץ בוקה קוטור זוהי עיר חוף תוססת השוכנת לאורכו של הים האדריאטי וחיים בה כ14 אלף תושבים מונטנגרו. החופשה הכי מיוחדת שעוד לא יצאתם אליה.